Catherine Ruys, HR consultant en organisatiecoach

VACATURE INFO

Twee vacatures bij Accountantskantoor Tim Inslegers te Brugge:

  1. Sales account
  2. Administratief medewerker sales

Accountantskantoor Inslegers met Burotim.be is een innovatief kantoor dat een IT oplossing ontwikkelde voor boekhouders/fiscalisten en accountants/belastingconsulenten om in grotere transparantie met hun klanten te werken en daardoor de interne efficiëntie van hun kantoor  te optimaliseren. 

Onze missie? Boekhoud- en accoountantskantoren ontzorgen. Wij dragen kwaliteit,  samenwerking en  betrouwbaarheid  hoog in het vaandel. 

Voor onze nieuwste innovatie ANLISA.app zoeken we een sales account om dit innovatieve product te vermarkten bij de 18.000 Belgische boekhoudkantoren (NL/FR) en een administratief medewerker voor de sales back-office. 

Wij bieden een uitdagende functie in een aangename werkomgeving. We gaan voor een langdurig engagement in een voltijds of 4/5 contract,  met mogelijkheid tot telewerk en een mooi extralegaal pakket bestaande uit maaltijdcheques, bedrijfswagen (VW Golf TDI business line voor de Sales account), pensioenplan en ziekteverzekering.  

Interesse?

Stuur je motivatie en CV naar catherine.ruys@telenet.be

Meer informatie nodig?

Bekijk de volledige functiebeschrijving hiernaast  en op www.burotim.be 

 

 

—————————————————-

DCRConsulting begeleidt deze procedure.

—————————————————–

FUNCTIEOMSCHRIJVING

FUNCTIEOMSCHRIJVING:

Sales account ANLISA.app

 

1. De functie

Functiebenaming Sales account
Opleiding en ervaring Bachelor boekhouding of gelijkwaardig door ervaring. Ook kandidaten die bereid zijn bij te leren komen in aanmerking.

2. Jouw job

 

Je staat in  voor de sales van de IT-ontwikkeling.  Je onderhoudt bestaande klantrelaties,  bouwt referenties op  en prospecteert naar nieuwe klanten.

Je benadert onze klanten face to face of via online meetings.  Je demonstreert de toepassing en adviseert de klant om vanuit ons product bewezen efficiëntie-winsten te realiseren. Je begeleidt de klant doorheen alle aspecten van de implementatie.

Je wordt ondersteund door een  marketing plan,  een uitgetekende salesflow,  een doorgedreven opleiding  en een back-office medewerker.  Hierdoor ben jij in  staat  een unieke toegevoegde waarde voor onze klanten te bieden.

Je werkt nauw samen met de back office medewerker en rapporteert aan de CEO.

 

3. Wij zoeken

We zoeken een ondernemende figuur die een trusted advisor kan zijn voor onze gesprekspartners,  de boekhoudkantoren. Door jouw persoonlijkheid,  kennis en eerlijk advies win je het vertrouwen van je klanten en draag je bij tot de uitstekende reputatie van ANLISA.app

Je bent gedreven door commerciële resultaten.  

Je werkt zelfstandig en bent flexibel.

Kennis:

  • – Basis inzicht in de problematieken en opbouw van een boekhoudkantoor
  • – Vertrouwd zijn met IT toepassingen 

Vaardigheden: 

  • – Plannen van het eigen werk  en zich organiseren op het behalen van resultaten
  • – Toegankelijk  en kwaliteitsvol communiceren  zowel schriftelijk als mondeling,  zowel via mail,  telefoon als in rechtstreeks contact. 

Attitudes:

  • – Customer Centricity
  • – Commercieel, enthousiast, gedreven
  • – Betrouwbaar, integer,  samenwerkend,  luisterend
  • – Professioneel dienstverlenend