Catherine Ruys, HR consultant en organisatiecoach

VACATURE INFO

Twee vacatures bij Accountantskantoor Tim Inslegers te Brugge:

  1. Sales account
  2. Administratief medewerker sales

Accountantskantoor Inslegers met Burotim.be is een innovatief kantoor dat een IT oplossing ontwikkelde voor boekhouders/fiscalisten en accountants/belastingconsulenten om in grotere transparantie met hun klanten te werken en daardoor de interne efficiëntie van hun kantoor  te optimaliseren. 

Onze missie? Boekhoud- en accoountantskantoren ontzorgen. Wij dragen kwaliteit,  samenwerking en  betrouwbaarheid  hoog in het vaandel. 

Voor onze nieuwste innovatie ANLISA.app zoeken we een sales account om dit innovatieve product te vermarkten bij de 18.000 Belgische boekhoudkantoren (NL/FR) en een administratief medewerker voor de sales back-office. 

Wij bieden een uitdagende functie in een aangename werkomgeving. We gaan voor een langdurig engagement in een voltijds of 4/5 contract,  met mogelijkheid tot telewerk en een mooi extralegaal pakket bestaande uit maaltijdcheques, bedrijfswagen (VW Golf TDI business line voor de Sales account), pensioenplan en ziekteverzekering.  

Interesse?

Stuur je motivatie en CV naar catherine.ruys@telenet.be

Meer informatie nodig?

Bekijk de volledige functiebeschrijving hiernaast  en op www.burotim.be 

 

 

—————————————————-

DCRConsulting begeleidt deze procedure.

—————————————————–

FUNCTIEOMSCHRIJVING

FUNCTIEOMSCHRIJVING:

Administratief medewerker sales ANLISA.app

 

1. De functie

Functiebenaming Administratief medewerker sales
Opleiding en ervaring   Office management vaardigheden  

2. Jouw job

Je staat in  voor de complete back-office organisatie van de sales.  Je beheert mee de agenda van  de sales account,  legt afspraken vast, verzorgt de voorbereiding en opvolging van de commerciële contacten.

Je  organiseert de dienst na-verkoop:  facturatie,  opvolging in CRM (ZOHO of Teamleader),  abonnement beheer,  klantcontacten. 

Je werkt nauw samen met de sales account en rapporteert aan de CEO.

3. Wij zoeken

We zoeken een betrouwbare en vlotte administratieve kracht die de organisatie van de sales en de na-verkoop op zich neemt. 

Door jouw professionele houding en administratieve vaardigheden draag je bij tot de uitstekende reputatie van ANLISA.app

Je  bent accuraat en efficiënt.

Kennis:

  • – Kennis van courante  toepassingen in het office management (ZOHO of Teamleader)

Vaardigheden: 

  • – Plannen van het eigen werk  en zich organiseren op een toegankelijke en vlotte administratieve flow
  • – Ruime en bewezen administratieve vaardigheden
  • – Toegankelijk  en kwaliteitsvol communiceren  zowel schriftelijk als mondeling,  zowel via mail,  telefoon als in rechtstreeks contact. 
  • – Pro-actief inspelen op vragen van klanten

Attitudes:

  • – Vriendelijk, betrouwbaar, samenwerkend en loyaal
  • – Customer Centricity
  • – Professioneel dienstverlenend